ORGANIZAČNÍ INFORMACE
TERMÍN KONÁNÍ 23. – 25. září 2009
MÍSTO KONÁNÍ – OLOMOUC
Regionální centrum Olomouc,
Jeremenkova 42, Olomouc
(naproti vlakovému nádraží)
JEDNACÍ JAZYK
čeština, slovenština
ODBORNÁ TÉMATA KONFERENCE
- Dárci krve a dárcovství krve
- Léčebné aferézy
- Krví přenosné choroby
- Bezpečnost transfuze a hemovigilance
- Imunohematologie
- Hemoterapie
- Výroba transfuzních přípravků a systémy jakosti
- Varia a novinky z transfuzní služby
REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ A VYSTAVOVATELŮ
Místo registrace: Regionální centrum Olomouc
Středa | 23. 9. 2009 od 8.00 do 17.00 h. |
Čtvrtek | 24. 9. 2009 od 8.00 do 17.00 h. |
Pátek | 25. 9. 2009 od 8.00 do 10.00 h. |
Akce je zařazena do kontinuálního vzdělávání lékařů a středně zdrav. personálu.
V průběhu sjezdu bude uspořádána výstava farmaceutických firem a firem zabývajících se zdravotnickou technikou.
ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY
Délka 10 minut
Data-projekce, na vyžádání je možnost dvou-projekce, akceptovány diskety, CD, DVD, flash disk (formát PowerPoint 2003, Power Point 2007, XP). Diapozitivy, zpětná projekce ani VHS nejsou akceptovatelné formáty.
Termín: 31. 5. 2009
POSTERY
Rozměry posteru: šířka 90 cm, výška 120 cm.
ABSTRAKTA
Podrobné pokyny pro napsání abstraktu přednášky nebo posteru:
K napsání abstrakt použijte výhradně standardní stránku velikosti max A4, okraje nahoře, dole, vpravo i vlevo 2,5 cm, řádkování 1,5. velikost písma 12. Hlavička viz vzor.
Text abstrakta zašlete v elektronické podobě s použitím textového editoru Word (do verze 2007), případně s použitím textového editoru Open Office a v 1 tištěné kopii (možno využít faxu) a zároveň text v elektronické podobě zašlete e-mailem. Bez zaslání e-mailem nebude příspěvek přijat!
Termín dodání abstrakt: do 31. května. 2009
POZOR! PRODLOUŽENO DO 15. 6. 2009.
Upřednostňujeme zaslání abstrakt prostřednictvím internetu, kde na stránce www.transfuznidny09.upol.cz naleznete formulář a informace uvedené výše, který po vyplnění můžete odeslat jako přiložený soubor emailem.
Kontaktní adresa:
PharmDr. Alexandra Žáková
Transfuzní oddělení fakultní nemocnice Olomouc
I. P. Pavlova 6
775 20 Olomouc
Fax: 588 442 510, Tel.: 588 442 891
E-mail: alexandra.zakova(at)fnol.cz
Organizátoři si vyhrazují právo zařadit přihlášený příspěvek buď jako ústní sdělení, nebo poster. Informace bude prezentujícímu autorovi zaslána do 30. 6. 2009.
OTIŠTĚNÍ ABSTRAKT
V supplementu časopisu Transfuze dnes.
REGISTRACE
Přihláška je součástí tištěných materiálů nebo můžete využít online, popř. lze využít možnost stažení (formát *.rtf*). Přihlášku lze poslat elektronicky, poštou nebo faxem
nejpozději do 30. 6. 2009.
Registrační poplatky
Platba do 30. 6. 2009 | Platba po 30. 6. 2009 | |
Lékaři a VŠ nelékaři | 1.100 Kč | 1.400 Kč |
Zdravotní sestry a laboranti | 600 Kč | 800 K |
Konferenční poplatek platí i aktivní účastníci.
Registrační poplatky jsou včetně 19% DPH a zahrnují účast na vědeckém jednání, materiály, vstup na firemní expozice a účast na uvítací recepci, občerstvení během přestávek, oběd 24. 9. 2009 a osvědčení o absolvování konference včetně bodového hodnocení.
Registrační poplatek a poplatek za společenský večer zašlete nejpozději do 31. 8. 2009 na účet Univerzity Palackého:
Platby na účet UP: Komerční banka a. s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1096330227/0100, variabilní symbol konference: 99902173
Název účtu: Univerzita Palackého v Olomouci
Pro účastníky ze zahraničí:
IBAN: CZ0901000000191096330227 BIC: KOMBCZPPxxx
Po 31. 8. 2009 nebude možné uhradit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace!
Účastníci ze Slovenska mohou uhradit registrační poplatky bez navýšení, a to hotově u registrace (vzhledem k vysokým bankovním poplatkům).
Budete-li požadovat vystavení faktury či daňového dokladu, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku.
NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!
Prosíme o zaslání kopie dokladu o úhradě společně s přihláškou.
UBYTOVÁNÍ
Ubytování si hradí každý účastník sám a je rezervováno v termínu 23. – 25. 9. 2009 v olomouckých hotelech, v jedno- a dvoulůžkových pokojích s příslušenstvím a na VŠ kolejích (omezená kapacita).
Ubytovací kapacity budou naplňovány postupně, podle data došlé přihlášky. Účastníkům, kteří se přihlásí po 30. 6. 2009, nelze požadovanou rezervaci ubytování zaručit.
Platbu ubytováni na kolejích proveďte u registrace. Prosím, vezměte na vědomí, že se za Vámi objednané a nakonec nevyužité ubytování účtuje storno poplatek ve výši 100 %. Pokud žádáte dvoulůžkový pokoj, uvádějte vždy jméno osoby, se kterou si přejete být ubytováni. V opačném případě Vám bude spolubydlící přidělen nebo zaplatíte cenu dvoulůžkového pokoje obsazeného pouze 1 osobou.
STRAVOVÁNÍ
Obědy jsou pro účastníky zajištěny 24. 9. 2009 v místě konání konference.
ZRUŠENÍ ÚČASTI
V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu Konferenčnímu servisu UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 31. 7. 2009, budou tyto poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu se registrační poplatek nevrací, zašleme Vám však veškeré materiály z konference.
SPOLEČENSKÝ PROGRAM
23. 9. 2009 Přípitek na uvítanou v místě konání konference
24. 9. 2009 Společenský večer v místě konání konference – vstup 500 Kč/os.
DŮLEŽITÁ DATA
Termín pro zaslání přihlášky | do 30. 6. 2009 |
Termín pro zaslání abstrakt | do 31. 5. 2009 |
Termín pro zaslání poplatků | do 31. 8. 2009 |
Vyrozumění o přijetí vědeckého sdělení či posteru obdržíte do 30. 6. 2009.
Potvrzení registrace (spolu s informací o rezervovaném ubytování) obdržíte poštou do 10. 9. 2009.