ORGANIZAČNÍ INFORMACE

TERMÍN KONÁNÍ 23. – 25. září 2009

MÍSTO KONÁNÍ – OLOMOUC

Regionální centrum Olomouc,
Jeremenkova 42, Olomouc
(naproti vlakovému nádraží)

JEDNACÍ JAZYK

čeština, slovenština

ODBORNÁ TÉMATA KONFERENCE

  1. Dárci krve a dárcovství krve
  2. Léčebné aferézy
  3. Krví přenosné choroby
  4. Bezpečnost transfuze a hemovigilance
  5. Imunohematologie
  6. Hemoterapie
  7. Výroba transfuzních přípravků a systémy jakosti
  8. Varia a novinky z transfuzní služby

REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ A VYSTAVOVATELŮ

Místo registrace: Regionální centrum Olomouc

Středa  

23. 9. 2009 od 8.00 do 17.00 h.

Čtvrtek  

24. 9. 2009 od 8.00 do 17.00 h.

Pátek  

25. 9. 2009 od 8.00 do 10.00 h.

Akce je zařazena do kontinuálního vzdělávání lékařů a středně zdrav. personálu.
V průběhu sjezdu bude uspořádána výstava farmaceutických firem a firem zabývajících se zdravotnickou technikou.

ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY

Délka 10 minut
Data-projekce, na vyžádání je možnost dvou-projekce, akceptovány diskety, CD, DVD, flash disk (formát PowerPoint 2003, Power Point 2007, XP). Diapozitivy, zpětná projekce ani VHS nejsou akceptovatelné formáty.
Termín: 31. 5. 2009

POSTERY

Rozměry posteru: šířka 90 cm, výška 120 cm.

ABSTRAKTA

Podrobné pokyny pro napsání abstraktu přednášky nebo posteru:

K napsání abstrakt použijte výhradně standardní stránku velikosti max A4, okraje nahoře, dole, vpravo i vlevo 2,5 cm, řádkování 1,5. velikost písma 12. Hlavička viz vzor.

Text abstrakta zašlete v elektronické podobě s použitím textového editoru Word (do verze 2007), případně s použitím textového editoru Open Office a v 1 tištěné kopii (možno využít faxu) a zároveň text v elektronické podobě zašlete e-mailem. Bez zaslání e-mailem nebude příspěvek přijat!
Termín dodání abstrakt: do 31. května. 2009

POZOR! PRODLOUŽENO DO 15. 6. 2009.

Upřednostňujeme zaslání abstrakt prostřednictvím internetu, kde na stránce www.transfuznidny09.upol.cz naleznete formulář a informace uvedené výše, který po vyplnění můžete odeslat jako přiložený soubor emailem.

Kontaktní adresa:
PharmDr. Alexandra Žáková
Transfuzní oddělení fakultní nemocnice Olomouc
I. P. Pavlova 6
775 20 Olomouc
Fax: 588 442 510, Tel.: 588 442 891
E-mail: alexandra.zakova(at)fnol.cz

Organizátoři si vyhrazují právo zařadit přihlášený příspěvek buď jako ústní sdělení, nebo poster. Informace bude prezentujícímu autorovi zaslána do 30. 6. 2009.

OTIŠTĚNÍ ABSTRAKT

V supplementu časopisu Transfuze dnes.

REGISTRACE

Přihláška je součástí tištěných materiálů nebo můžete využít online, popř. lze využít možnost stažení (formát *.rtf*). Přihlášku lze poslat elektronicky, poštou nebo faxem
nejpozději do 30. 6. 2009.

Registrační poplatky

  Platba do 30. 6. 2009 

  Platba po 30. 6. 2009 

Lékaři a VŠ nelékaři

1.100 Kč

1.400 Kč

Zdravotní sestry a laboranti

600 Kč

800 K

Konferenční poplatek platí i aktivní účastníci.
Registrační poplatky jsou včetně 19% DPH a zahrnují účast na vědeckém jednání, materiály, vstup na firemní expozice a účast na uvítací recepci, občerstvení během přestávek, oběd 24. 9. 2009 a osvědčení o absolvování konference včetně bodového hodnocení.

Registrační poplatek a poplatek za společenský večer zašlete nejpozději do 31. 8. 2009 na účet Univerzity Palackého:
Platby na účet UP: Komerční banka a. s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1096330227/0100, variabilní symbol konference: 99902173
Název účtu: Univerzita Palackého v Olomouci
Pro účastníky ze zahraničí:
IBAN: CZ0901000000191096330227 BIC: KOMBCZPPxxx
Po 31. 8. 2009 nebude možné uhradit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace!
Účastníci ze Slovenska mohou uhradit registrační poplatky bez navýšení, a to hotově u registrace (vzhledem k vysokým bankovním poplatkům).

Budete-li požadovat vystavení faktury či daňového dokladu, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku.

 

NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!

Prosíme o zaslání kopie dokladu o úhradě společně s přihláškou.

 

UBYTOVÁNÍ

Ubytování si hradí každý účastník sám a je rezervováno v termínu 23. – 25. 9. 2009 v olomouckých hotelech, v jedno- a dvoulůžkových pokojích s příslušenstvím a na VŠ kolejích (omezená kapacita).
Ubytovací kapacity budou naplňovány postupně, podle data došlé přihlášky. Účastníkům, kteří se přihlásí po 30. 6. 2009, nelze požadovanou rezervaci ubytování zaručit.
Platbu ubytováni na kolejích proveďte u registrace. Prosím, vezměte na vědomí, že se za Vámi objednané a nakonec nevyužité ubytování účtuje storno poplatek ve výši 100 %. Pokud žádáte dvoulůžkový pokoj, uvádějte vždy jméno osoby, se kterou si přejete být ubytováni. V opačném případě Vám bude spolubydlící přidělen nebo zaplatíte cenu dvoulůžkového pokoje obsazeného pouze 1 osobou.

STRAVOVÁNÍ

Obědy jsou pro účastníky zajištěny 24. 9. 2009 v místě konání konference.

ZRUŠENÍ ÚČASTI

V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu Konferenčnímu servisu UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 31. 7. 2009, budou tyto poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu se registrační poplatek nevrací, zašleme Vám však veškeré materiály z konference.

SPOLEČENSKÝ PROGRAM

23. 9. 2009   Přípitek na uvítanou v místě konání konference
24. 9. 2009   Společenský večer v místě konání konference – vstup 500 Kč/os.

DŮLEŽITÁ DATA

Termín pro zaslání přihlášky   

do 30. 6. 2009

Termín pro zaslání abstrakt

do 31. 5. 2009

Termín pro zaslání poplatků

do 31. 8. 2009

Vyrozumění o přijetí vědeckého sdělení či posteru obdržíte do 30. 6. 2009.
Potvrzení registrace (spolu s informací o rezervovaném ubytování) obdržíte poštou do 10. 9. 2009.

Kliknutím zvětšit